vineri, 16 ianuarie 2009

It's a bitter sweet simphony,this life....


Ma uit in jurul meu si raman uimita cat de multe s-au skimbat pe parcursul a nici 2 ani.Iubeam viatza mea de liceeana gata sa savureze fiecare clipa alaturi de prieteni,imi placea sa simt cat de frumoasa e viatza cand ai tot ce iti doresti...eram nerabdatoare sa aflu ce se ascunde in fatza perdelei p kre urma cat de curand sa o dau la o parte k sa aflu experienta facultatii.Acum,dupa un an jumatate in kre studentia mi-a oferit experiente noi,de neuitat,in kre am inceput sa savurez tot mai mult dulcea independenta stau uneori noaptea si ma gandesc cat d bine era in liceu cand totul imi era pus p tava...cand aveam tot c imi puteam dori...cand cunosteam fericirea cea mai dulce si nu pot sa nu ma mir....Pt ca viatza d acum imi place la fel de mult...cu toate obstacolele ei,cu toate responsabilitatile ei,nelinistile ei si de multe ori singuratatea ei.Invatz sa ma descurc cu ceea ce am EU si numai EU...o viatza pt kre nu pot decat sa multumesc.

4 comentarii:

  1. Stai să vezi când se termină și facultatea și te duci la master cu speranța că o să fie la fel ca in facultate dar.... o să rămâi profund dezamăgită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam asa cred ca patesc majoritatea persoanelor. Stim toti ca fiecare parte a vietii ne ofera ceva de neuitat si e bine sa profitam cat putem de ea :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Liceul a fost extraordinar. Faculta e extraordinara ... daca avem noroc si continua sa fie totul extraordinar ... in felul lui ... atunci nu o sa ne plictisim niciodata ... secretul e sa avem compania potrivita cred ;)

    RăspundețiȘtergere