joi, 29 ianuarie 2009

Am incercat....sa ma ascund in cuvinte...


O usoara invartire a cuvintelor si este de ajuns sa ocolesti adevaratul sens al propozitiei kre trebuia sa rasune.Prea multe vorbe,prea putine fapte...e atat de usor sa cream un val de cuvinte in jurul nostru kre sa ne apere de incercarile celorlalti de a se apropria.De ce?Pt ca toti suntem sensibili in momentul in kre ajungem sa ne atasam de persoana de langa noi cat de putin...
RECUNOSC!Am incercat sa ma ascund si eu in spatele unor cuvinte pt a nu fi nevoita sa-mi arat sentimentele...de prietenie,de slabiciune,de dragoste...Toate aceastea le-am putut ascunde...pana cand privindu-ma in oglinda am realizat k totul este de fatzada...Cuvintelor,asterneti-va pe buzele mele astfel incat simplitatea voastra sa arate k da...I"M SENSITIVE!...AND I'D REALLY LiKE TO STAY THAT WAY!....formati o perdea transparenta prin kre sa vada cel ce e interesat de ceea ce se afla in spatele ei...Jocul de cuvinte s-a terminat...un nou capitol a inviat:)

2 comentarii:

  1. Well then stay sensitive :).The world needs emotions more than ever :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Happy 1 Martie.Un martisor virtual de la mine >:D<.

    RăspundețiȘtergere